امروزه تیزر تلویزیونی خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد. هر تیزر تلویزیونی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر از جامعه تبلیغ میکنید برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد. امروزه با گسترش کسب کارها و رقابت بسیار زیاد در حوزه های مختلف برای جذب مخاطبان و مشتریان بالقوه نیاز به تبلیغات بیشتر از گذشته احساس می شود . شرکت ها ، سازمان ها ، موسسات ، کسب و کارها و استارتاپ ها برای معرفی خود و خدماتی که ارائه می دهند از محتوای ویدیویی همچون تیزر تلویزیونی، موشن گرافیک،مستند و گزارش آگهی بهره می گیرند. بنا به  گفته کارشناسان تاثیر اینگونه محتوا برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی بسیار موثر بوده و باعث رشد چشمگیر مشتریان می شود.در تیزرتلویزیونی، موشن گرافیک ، مستند و گزارش آگهی علاوه بر کیفیت تصویر مقبول و چشم نواز و استفاده از تجهیزات مناسب که به دست افراد حرفه ای ساخته شده است همیشه صدای یک گوینده و نریتور که متن ویدیوی تبلیغاتی را بخواند نیاز است.
روابط عمومی ها و یا شرکت های تبلیغاتی می توانند نریشن های خدمات یا شرکت خود از جمله  پیام های بازرگانی و پیام های تبلیغاتی و یا آنونس فیلم های تبلیغاتی و تجاری را برای ما ارسال کنند تا در اسرع وقت با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن انجام شود . در این بخش می توانید با ما همراه باشید و یکی از نمونه تیزرها و موشن گرافیک ها، مستندها، گزارش آگهی ها، پیام بازرگانی ها و پیام های تبلیغاتی که محمد برات زاده گوینده آن ها بوده است را مشاهده بفرمایید .

تیزر تلویزیونی

تیزر تلویزیونی ( موسسه حقوقی آفریقا )

تیزر تلویزیونی ( موسسه حقوقی آفریقا )

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست