تیزر تلویزیونی، دو بخش اصلی را در بر می‌گیرد: ایجاد یک تبلیغ تلویزیونی که استانداردهای پخش تلویزیونی را رعایت کند و سپس پخش این آگهی در تلویزیون در زمان مناسب تا در معرض دید مشتری هدف بیشتری قرار بگیرد. امروزه با گسترش کسب کارها و رقابت زیاد در تمامی حوزه ها برای جذب مخاطب و مشتریان بالقوه نیاز به تبلیغات بیشتر از گذشته احساس می شود. در بسیاری از کشورها، از تیزر تلویزیونی برای ترویج مسائل اجتماعی و سیاسی استفاده می‌شود. اما در برخی از کشورها تبلیغات سیاسی در تلویزیون به شدت محدود شده‌است. شرکت ها،سازمان ها و کسب کارها برای معرفی خود و خدماتی که ارائه می دهند از محتواهایی  همچون تیزرتلویزیونی بهره می گیرند. بنابه گفته کارشناسان تاثیر اینگونه محتوا برای پیشبرد اهداف بسیار موثر بوده و باعث رشد چشمگیر مشتریان می شود. در تیزر تلویزیونی علاوه بر کیفیت تصویر مقبول و چشم نواز و استفاده از تجهیزات مناسب که به دست افراد حرفه ای ساخته شده است همیشه صدای یک گوینده و نریتور که متن این تیزر را بخواند نیاز است. یکی از راه های موثر جذب مشتری توسط ایده های تبلیغاتی اعتبار بخشیدن به آن از طریق استفاده از صداهای آشنا و ماندگار است . یک گوینده و نریتور تیزر با صدای آشنا و مسلط بر فنون این کار می تواند حس اعتماد مخاطبان را به محصول جلب کند وباعث اعتبار به آن محصول و یا خدمات شود .

تیزر تلویزیونی

تیزر تلویزیونی ( پترو پلاست خیام )

تیزر تلویزیونی ( پترو پلاست خیام )

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست