تیزر تلویزیونی، دو بخش اصلی را در بر میگیرد: ایجاد یک تبلیغ تلویزیونی که استانداردهای پخش تلویزیونی را رعایت کند و سپس پخش این آگهی در تلویزیون در زمان مناسب تا در معرض دید مشتری هدف بیشتری قرار بگیرد. امروزه با گسترش کسب کارها و رقابت زیاد در تمامی حوزه ها برای جذب مخاطب و مشتریان بالقوه نیاز به تبلیغات بیشتر از گذشته احساس می شود. در بسیاری از کشورها، از تیزر تلویزیونی برای ترویج مسائل اجتماعی و سیاسی استفاده میشود. اما در برخی از کشورها تبلیغات سیاسی در تلویزیون به شدت محدود شدهاست. شرکت ها،سازمان ها و کسب کارها برای معرفی خود و خدماتی که ارائه می دهند از محتواهایی همچون تیزرتلویزیونی بهره می گیرند. بنابه گفته کارشناسان تاثیر اینگونه محتوا برای پیشبرد اهداف بسیار موثر بوده و باعث رشد چشمگیر مشتریان می شود. در تیزر تلویزیونی علاوه بر کیفیت تصویر مقبول و چشم نواز و استفاده از تجهیزات مناسب که به دست افراد حرفه ای ساخته شده است همیشه صدای یک گوینده و نریتور که متن این تیزر را بخواند نیاز است. یکی از راه های موثر جذب مشتری توسط ایده های تبلیغاتی اعتبار بخشیدن به آن از طریق استفاده از صداهای آشنا و ماندگار است . یک گوینده و نریتور تیزر با صدای آشنا و مسلط بر فنون این کار می تواند حس اعتماد مخاطبان را به محصول جلب کند وباعث اعتبار به آن محصول و یا خدمات شود .
تیزر تلویزیونی ( پترو پلاست خیام )
تیزر تلویزیونی ( پترو پلاست خیام )
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
محمد برات زاده هستم مدیر وبسایت گوینده
حرفه بنده گویندگی است و در حال حاضر بصورت تخصصی در بخش گویندگی تیزر تبلیغاتی، رادیویی، تلویزیونی، دوبله و رادیو فعالیت دارم و …
نوشتههای تازه

آخرین دیدگاهها
